Η εκπαιδευτικός του σχολείου μας κ. Κυρμανίδου Έλλη ΠΕ06, συμμετείχε στο διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο Teach with Earth from Space, που διοργανώθηκε από την ESA (European Space Agency) στο πλαίσιο των δράσεων της ESA Education στις 5 και 6 Μαΐου 2025 στo Βέλγιο.

Το σεμινάριο έφερε κοντά εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες και ειδικότητες, με κοινό στόχο τη διερεύνηση τρόπων αξιοποίησης των δεδομένων παρατήρησης της Γης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν εργαλεία και μεθόδους που φέρνουν την εξερεύνηση του διαστήματος στην τάξη, ενισχύοντας τη διδασκαλία STEΑM μαθημάτων (Φυσική, Γεωγραφία, Πληροφορική, Τέχνες κ.ά.).
Η εμπειρία αυτή ανέδειξε τη δύναμη της διεπιστημονικής προσέγγισης και επιβεβαίωσε τον ρόλο του διαστήματος ως πολύτιμου εργαλείου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της επιστημονικής σκέψης των μαθητών μας. Η συμμετοχή αυτή αποτελεί πολύτιμο εφόδιο για τον εμπλουτισμό της εκπαιδευτικής μας πρακτικής και ανοίγει νέους δρόμους για τη διασύνδεση της σχολικής γνώσης με σύγχρονα παγκόσμια ζητήματα.














































