Την Δευτέρα 6 Οκτωβρίου, οι μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη ενημέρωση από τη Διοικήτρια της Τροχαίας Κομοτηνής.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη σημασία της χρήσης ζώνης ασφαλείας κατά τη μετακίνηση με όχημα, καθώς και του κράνους όταν κινούνται με ποδήλατο ή μηχανάκι. Παράλληλα, έμαθαν τον σωστό τρόπο μετακίνησης των πεζών, πώς να διασχίζουν τον δρόμο με ασφάλεια και πώς να είναι υπεύθυνοι και προσεκτικοί χρήστες του οδικού δικτύου. Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε σε ένα ευχάριστο και διαδραστικό κλίμα, με τους μαθητές να συμμετέχουν ενεργά, να διατυπώνουν ερωτήσεις και να εκφράζουν απορίες για ζητήματα που αφορούν την καθημερινή τους μετακίνηση.
Η δράση αυτή είχε ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα οδικής ασφάλειας και να τους βοηθήσει να υιοθετήσουν συνήθειες που σώζουν ζωές. Οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον, έκαναν ερωτήσεις και μοιράστηκαν εμπειρίες από την καθημερινότητά τους.
Η σχολική μας κοινότητα ευχαριστεί θερμά τη Διοικήτρια και τους υπεύθυνους της Τροχαίας Κομοτηνής για την πολύτιμη ενημέρωση και τη συνεργασία της.
Υπεύθυνες για την οργάνωση της δράσης οι Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής: κ. Βερρή, κ. Παρασκευά και κ. Τζάνα.


























