Μάθημα Κώδικα Οδική Κυκλοφορίας από την Τροχαία Κομοτηνής

Την Δευτέρα 6 Οκτωβρίου, οι μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη ενημέρωση από τη Διοικήτρια της Τροχαίας Κομοτηνής.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη σημασία της χρήσης ζώνης ασφαλείας κατά τη μετακίνηση με όχημα, καθώς και του κράνους όταν κινούνται με ποδήλατο ή μηχανάκι. Παράλληλα, έμαθαν τον σωστό τρόπο μετακίνησης των πεζών, πώς να διασχίζουν τον δρόμο με ασφάλεια και πώς να είναι υπεύθυνοι και προσεκτικοί χρήστες του οδικού δικτύου. Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε σε ένα ευχάριστο και διαδραστικό κλίμα, με τους μαθητές να συμμετέχουν ενεργά, να διατυπώνουν ερωτήσεις και να εκφράζουν απορίες για ζητήματα που αφορούν την καθημερινή τους μετακίνηση.

Η δράση αυτή είχε ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα οδικής ασφάλειας και να τους βοηθήσει να υιοθετήσουν συνήθειες που σώζουν ζωές. Οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον, έκαναν ερωτήσεις και μοιράστηκαν εμπειρίες από την καθημερινότητά τους.

Η σχολική μας κοινότητα ευχαριστεί θερμά τη Διοικήτρια και τους υπεύθυνους της Τροχαίας Κομοτηνής για την πολύτιμη ενημέρωση και τη συνεργασία της.

Υπεύθυνες για την οργάνωση της δράσης οι Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής: κ. Βερρή, κ. Παρασκευά και κ. Τζάνα.

Επαναπρόσκληση για την κάλυψη μιας (1) κενής θέσης στην Α’ τάξη, δύο (2) κενών θέσεων στη Β’ τάξη και μιας (1) κενής θέσης στη Γ’ τάξη

Ανακοινώνεται, σύμφωνα με τα αντίστοιχα άρθρα της Υ.Α. με αριθμό 31737/Δ6/21-3-2025 ότι προέκυψε λόγω μετεγγραφών 1 κενή θέση στη Α’ Λυκείου, 2 κενών θέσεων στη Β’ Λυκείου και 1 κενή θέση στη Γ’ Λυκείου  οι οποίες θα καλυφθούν με κλήρωση, εφόσον ο αριθμός των αιτήσεων είναι μεγαλύτερος του αριθμού των προκηρυσσόμενων θέσεων.

Η υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους: 

  1. με προσωπική παρουσία των δύο (2) γονέων/κηδεμόνων στη γραμματεία του σχολείου κατά τις ώρες 08.30-13.30. Σε περίπτωση παρουσίας ενός μόνο γονέα/κηδεμόνα, η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από:
    • υπεύθυνη δήλωση του απόντος γονέα/κηδεμόνα από το περιεχόμενο της οποίας θα προκύπτει ότι συναινεί στην συμμετοχή του τέκνου του στη διαδικασία,
    • καθώς και πιστοποιητικό οικογενειακής καταστάσεως
  2. να αποσταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο σχολείο (mail@3lyk-komot.rod.sch.gr) με θέμα «Αίτηση για εισαγωγή στην Β/ Γ Λυκείου». Στην περίπτωση αυτή πρέπει να επισυναφθούν επιπλέον υπεύθυνες δηλώσεις και των δύο (2) γονέων/κηδεμόνων μέσω της διαδικασίας που προβλέπεται στην ιστοσελίδα gov.gr.

Οι αιτήσεις μπορούν να υποβληθούν από σήμερα Τετάρτη 01-10-2025 έως και την Παρασκευή 03-10-2025 και ώρα 12:00.

Το Έντυπο αίτησης μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Η συμμετοχή στην κλήρωση επιτρέπεται ανεξάρτητα από τον τόπο διαμονής του/της μαθητή/τριας.

 12η  Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025

Στο πλαίσιο του εορτασμού της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, η οποία, όπως κάθε χρόνο, συμπίπτει με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, το σχολείο μας πραγματοποίησε ένα πλούσιο πρόγραμμα δράσεων. O φετινός εορτασμός έχει αφιερωθεί στη σύνδεση του σχολικού αθλητισμού με την έννοια του “ενεργού πολίτη” υιοθετώντας μια ολιστική προσέγγιση που εναρμονίζεται με τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Κοινό σύνθημα: ” Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ”.

Οι μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί έλαβαν μέρος σε

1.  Σχολική Σκυταλοδρομία με κεντρικό σύνθημα “τρέχω για την ΕΙΡΗΝΗ”

 2. Διοργάνωση εσωτερικών πρωταθλημάτων:  ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ – ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ – ΑΝΤΙΠΤΕΡΙΣΗ – ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ.

 3.  Επίδειξη – πρακτική άσκηση, ενημέρωση και ευαισθητοποίηση από τον Αθλητικό Σύλλογο Αντιπτέρισης Κομοτηνής.

 4. Χορευτική εκδήλωση παραδοσιακών χορών, σε συνεργασία με τον πολιτιστικό σύλλογο Εβριτών Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ.

5. Σεμινάριο – ενημέρωση πρώτων βοηθειών από εξειδικευμένους φορείς (Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός).

6. “Εργαστήρι Τεχνών και Αθλητισμού” : Υλοποίηση δραστηριοτήτων που συνδυάζουν τον αθλητισμό με την τέχνη – Δημιουργία αφίσας, με μηνύματα κοινωνικού/ περιβαλλοντικού και αθλητικού ενδιαφέροντος.

Υπεύθυνες για το σχολείο, οι καθηγήτριες φυσικής αγωγής: κ. Δουρουκλάκη και κ. Τζάνα.

Υποτροφίες Microsoft Office Specialist

To Πρόγραμμα υποτροφιών: ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥin καλεί τους μαθητές/τριες που αρίστευσαν βαθμολογικά την προηγούμενη σχολική χρονιά να ενταχθούν στα κλιμάκια της Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Microsoft Office Specialist – PowerPoint.

Δικαιούχοι
Γυμνάσια: οι σημαιοφόροι της Γ’ Γυμνασίου, οι παραστάτες της Β’ και Γ’ Γυμνασίου, καθώς και οι μαθητές που συμμετείχαν στην κλήρωση για τις αντίστοιχες θέσεις.
Λύκεια: οι παραστάτες της Α’ και Β’ Λυκείου, καθώς και οι μαθητές που συμμετείχαν στην κλήρωση για τις αντίστοιχες θέσεις.
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουν υποτροφία τριών μηνών (25 διδακτικών ωρών) στο PowerPoint, με την καθοδήγηση του Προπονητή της Εθνικής Ελλάδας MOS, Παναγιώτη Ασλανίδη.

Από το 2018, το «ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥin» φέρνει κοντά τους κορυφαίους μαθητές από όλη την Ελλάδα, προσφέροντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν τον κόσμο της Πληροφορικής σε διαδρομές γνώσης που ανοίγονται μόνο για λίγους, με μοναδικό κριτήριο την υψηλή αριστεία.

Μέσα από την υποτροφία οι μαθητές/τριες θα έχουν την ευκαιρία

  • να παρακολουθήσουν μαθήματα με ύλη ειδικά διαμορφωμένη για μαθητές που ξεχωρίζουν για την προσπάθειά τους
  • να ανακαλύψουν «κρυφές» δυνατότητες του Office 365 που λίγοι γνωρίζουν
  • να βρεθούν σε ψηφιακές αίθουσες μαζί με μαθητές που αγαπούν τη γνώση όσο κι εσύ, ανεξάρτητα από το επίπεδο εξοικείωσής τους με τον υπολογιστή

Περισσότερες πληροφορίες: https://expertin.live/aristevin/
Έναρξη Μαθημάτων 3 Νοεμβρίου 2025

Υποτροφίες “Φώτη Πολυζοπούλου” Δήμου Κομοτηνής

Ο Δήμος Κομοτηνής με βάση την αριθ. 49/2025 Α.Δ.Σ. προκηρύσσει την χορήγηση δύο (2) υποτροφιών (εφάπαξ ετήσιο βοήθημα), οι οποίες θα χρηματοδοτηθούν από τη δωρεά εν ζωή «ΦΩΤΗ ΠΟΛΥΖOΠΟΥΛΟΥ», ως οικονομική ενίσχυση σε δύο (2) άπορους (οικονομικά αδύναμους) δημότες Κομοτηνής και αριστεύσαντες κατά τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του έτους 2025 (σχολική περίοδος 2024-2025), οι οποίοι θα εισαχθούν σε Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της χώρας.
Το ύψος των υποτροφιών θα ανέρχεται στο ποσό των πεντακοσίων ευρώ (500,00 €) για έκαστο, ετησίως και θα καταβάλλονται έως το τέλος των νομίμων σπουδών, προσκομίζοντας κάθε χρόνο την σχετική βεβαίωση σπουδών.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ και η Αίτηση εδώ

Όμιλοι Δημιουργικότητας και Καινοτομίας 2025-26

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

φέτος στο σχολείο μας θα λειτουργήσουν 7 Όμιλοι Δημιουργικότητας και Καινοτομίας με σκοπό την ανάπτυξη των ιδιαίτερων ικανοτήτων, κλίσεων και ενδιαφερόντων των μαθητών.

Για τη δήλωση συμμετοχής στους παρακάτω ομίλους κατατίθενται τα ακόλουθα:
1) Ενυπόγραφη Έντυπη Αίτηση Συμμετοχής από κηδεμόνα που θα βρείτε εδώ από τη Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2025 μέχρι και την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2025 και
2) Συμπλήρωση της Ηλεκτρονικής Φόρμας Εγγραφής που έχει σταλεί στα email κηδεμόνων/γονέων μέχρι και την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2025.

Ακολουθεί σύντομή παρουσίαση των Ομίλων

Read More

Έναρξη λειτουργίας του Ψηφιακού Φροντιστηρίου για το σχολικό έτος 2025_2026

Σας ενημερώνουμε ότι την Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2025 ξεκινά η λειτουργία του Δημόσιου Ψηφιακού Φροντιστηρίου, μέσω του οποίου το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. παρέχει δωρεάν σύγχρονη και ασύγχρονη υποστήριξη σε όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα στους/στις μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης των ΓΕ.Λ, ΕΠΑ.Λ., Λυκείων Ε.Α.Ε. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. όλης της χώρας. Την υποστήριξη μπορούν να λάβουν και όσοι/ες απόφοιτοι προηγούμενων ετών επιθυμούν να συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Πρόκειται για έναν θεσμό που στοχεύει στην παροχή ίσων ευκαιριών στην προετοιμασία για την συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις με υψηλού επιπέδου υποστήριξη σε κάθε υποψήφιο/α ανεξαρτήτως κοινωνικής προέλευσης και οικονομικής κατάστασης και με ιδιαίτερη μέριμνα για την κάλυψη ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.

Το Δημόσιο Ψηφιακό Φροντιστήριο λειτουργεί καθημερινά τις απογευματινές ώρες παρέχοντας υψηλής ποιότητας ζωντανές εξ αποστάσεως διδασκαλίες για το σύνολο της ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ τάξης των ΓΕ.Λ, ΕΠΑ.Λ., Λυκείων Ε.Α.Ε. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. συμπεριλαμβανομένων και όλων των ειδικών μαθημάτων, δηλαδή Γραμμικό και Ελεύθερο Σχέδιο, Ξένες Γλώσσες, Μουσική, με σκοπό να υποστηρίζονται δωρεάν όλοι/ες οι μαθητές/τριες, όπου κι αν κατοικούν.

Το πρόγραμμα όλης της εβδομάδας με επαρκείς ώρες διδασκαλίας για κάθε μάθημα, αναρτάται στην ιστοσελίδα https://streaming.digitalschool.gov.gr/live-streaming/

Τα μαθήματα αναρτώνται και προσφέρονται σε ασύγχρονο πλαίσιο (https://lms.digitalschool.gov.gr/login/index.php), ώστε κάθε μαθητής/ήτρια σε χρόνο που θα επιλέγει και θα διευκολύνεται, να μπορεί να τα παρακολουθήσει όσες φορές θέλει, καθώς επίσης σε περιβάλλον moodle θα παρέχονται και δραστηριότητες περαιτέρω μελέτης και εμβάθυνσης, επαναληπτικά διαγωνίσματα, δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τους/τις εκπαιδευτικούς, καθώς και διαγωνίσματα προσομοίωσης εξετάσεων. Απαραίτητη προϋπόθεση, είναι ο/η κάθε εκπαιδευτικός και μαθητής/τρια ή απόφοιτος/η να έχει κωδικούς Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ).

α)το Εγχειρίδιο παρακολούθησης Live Streaming Μαθημάτων Ψηφιακού Σχολείου 2025-2026,
β) το Εγχειρίδιο σύνδεσης στην πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Moodle και,
γ) το Πρόγραμμα του Ψηφιακού Φροντιστηρίου για τις πρώτες εβδομάδες λειτουργίας του.

Αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς

Στο σχολείο μας, στις 10.00 το πρωί τελέστηκε ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2025-2026, που για φέτος ήταν και ο επίσημος για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ροδόπης. Τον αγιασμό τέλεσε ο Μητροπολίτης Μαρωνείας & Κομοτηνής κκ Παντελεήμων, ο οποίος μετέφερε τη συμβουλή του προς τους νέους να είναι πάνω από όλα Άνθρωποι στη ζωή τους. Ακολούθησαν κατά σειρά τα μηνύματα της διευθύντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Ροδόπης Γραμμάτας Καϊοπούλου, του βουλευτή Ροδόπης Ιλχάν Αχμέτ, του αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης Μανώλη Ταπατζά, του δημάρχου Κομοτηνής Γιάννη Γκαράνη και της Συμβούλου Εκπαίδευσης Βάγιας Σερέτη.

Η Διεύθυνση και o Σύλλογος Εκπαιδευτικών του σχολείου μας ευχαριστούν θερμά όλους όσοι τίμησαν με την παρουσία τους την τελετή και εύχονται μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά γεμάτη πρόοδο, υγεία και επιτυχίες!

Μετάβαση στο περιεχόμενο