Το σχολείο μας συμμετέχει και φέτος ενεργά στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μείωσης Αποβλήτων, με στόχο την ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας και του ευρύτερου κοινού σχετικά με την ορθή διαχείριση και ανακύκλωση των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών αποβλήτων (ΑΗΗΕ) με μία σειρά δράσεων με τίτλο: Ηλεκτρο-Ενεργοί Πολίτες του Αύριο – Μαθητές για ένα πιο Πράσινο Μέλλον!


Συγκεκριμένα προγραμματίζονται οι ακόλουθες δράσεις:
- Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ενεργειακό Εκπαιδευτικό Πάρκο ΗΡΩΝ του ΔΠΘ
- Διαδραστικό Quiz γνώσεων για τους μαθητές με θέμα: ΑΗΗΕ – Κίνδυνοι & Λύσεις
- Δράση «Φέρε τη συσκευή που δεν χρειάζεσαι». Συλλογή μικρών συσκευών (κινητά, φορτιστές, ποντίκια, πληκτρολόγια, μικρές οικιακές συσκευές) σε συνεργασία με επίσημο φορέα ανακύκλωσης.
- Υπολογισμός αποτυπώματος: πόση ενέργεια καταναλώνει μια συσκευή στην καθημερινότητα; Στο πλαίσιο του μαθήματος Εισαγωγή στην Επιστήμη ΗΥ οι μαθητές της Β τάξης θα γράψουν αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα για τον υπολογισμό της ενέργειας που καταναλώνει μια οικογένεια.
- Δημιουργικές κατασκευές με παλιά πληκτρολόγια!
- Eνημέρωση από επαγγελματία ηλεκτρονικό της πόλης (γονέα) για την χρήση και ανακύκλωση ηλεκτρονικών συσκευών. Αναφορά σε επικίνδυνα και ωφέλιμα μέταλλα που περικλείονται σε απλές καθημερινής χρήσης ηλεκτρονικές συσκευές.
- Συμμετοχή σε ενημερωτική καμπάνια με θέμα ΑΗΗΕ στο κέντρο της πόλης σε συνεργασία με τοπικό φορέα.
Με στόχο:
- την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών μας γύρω από τη διαχείριση των ηλεκτρονικών αποβλήτων,
- τη σύνδεση του ζητήματος των ΑΗΗΕ με την ενέργεια και τη βιώσιμη ανάπτυξη,
- την ανάδειξη καλών πρακτικών επαναχρησιμοποίησης, ανακύκλωσης και υπεύθυνης κατανάλωσης
Συγκεντρωτικά όλες οι δράσεις μας έχουν αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του EWWR: https://ewwr.eu/actions/2025/electro-active-citizens-of-tomorrow-students-for-a-greener-future/
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Βερρή Ανδρονίκη ΠΕ86, Λουκά Βαγιανή ΠΕ04.02, Χατζηκυριακίδης Αναστάσιος ΠΕ04.02.



























