Δραματοποίηση λατινικού κειμένου από μαθητές/τριες της θεωρητικής κατεύθυνσης της Γ’ λυκείου

Δραματοποίηση λατινικού κειμένου από μαθητές/τριες της θεωρητικής κατεύθυνσης της Γ’ λυκείου

Στις 31 Ιανουαρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας παρουσιάστηκε το θεατρικό της θεωρητικής κατεύθυνσης της Γ’ τάξης. Το συγκεκριμένο θεατρικό είναι ένα πόνημα στα πλαίσια της καινοτόμου δράσης, η οποία βασίστηκε στη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης του Gardner. Παιδιά με σωματοκιναισθητική κυρίως νοημοσύνη αλλά και άλλες π.χ. μουσική, ανέλαβαν τη δραματοποίηση ενός λατινικού κειμένου ως εναλλακτική μορφή διδασκαλίας, εκμάθησης και εμπέδωσης του κειμένου.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη της δράσης βασίστηκε στον ενθουσιασμό των παιδιών, αφού τα ίδια επέλεξαν να το συνεχίσουμε ένα βήμα παρακάτω και να το παρουσιάσουν ως επίσημο θεατρικό στους καθηγητές τους και τους μαθητές της Γ’ τάξης. Πολλά από τα συμπεράσματα του Gardner επιβεβαιώθηκαν και στην εφαρμογή της θεωρίας του, αποτελώντας ακόμα ένα ηχηρό αποτέλεσμα για το οφέλη των εναλλακτικών τρόπων διδασκαλίας ανάλογα με τον τύπο νοημοσύνης.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Τουλουμτζή Χρύσα ΠΕ02

Μετάβαση στο περιεχόμενο