Διαθεματική προσέγγιση: Deepfake, η μετεξέλιξη των fake news

Διαθεματική προσέγγιση: Deepfake, η μετεξέλιξη των fake news

Στο πλαίσιο των καινοτόμων δράσεων και της διαθεματικότητας οι εκπαιδευτικοί κ. Παιδαράκη, κλάδου ΠΕ02 και η κ. Βερρή, κλάδου ΠΕ86 πειραματίστηκαν και προσέγγισαν, τόσο από την πλευρά της Νεοελληνικής γλώσσας όσο και της Πληροφορικής, ένα σύγχρονο θέμα: “Deepfake, η μετεξέλιξη των fake news”. Την πρώτη διδακτική ώρα οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης, αρχικά εργάστηκαν σε ομάδες, μελετώντας άρθρα και έπειτα παρουσίασαν την θέση τους. Την δεύτερη και τρίτη διδακτική ώρα άκουσαν DeepFake ηχητικά αρχεία και βίντεο, προϊόν της Τεχνητής Νοημοσύνης, προβληματίστηκαν αλλά και εντυπωσιάστηκαν για την πειστικότητα τους και τέλος δημιουργήσαν την δική τους εφαρμογή (application) που τους επέτρεψε να διαπιστώσουν τις δυνατότητες της συνθετικής ομιλίας, μιας ομιλίας που δημιουργείται από υπολογιστές, έξυπνες φορητές συσκευές κ.α.

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Παιδαράκη Κική, ΠΕ02 και Βερρή Ανδρονίκη, ΠΕ86

Μετάβαση στο περιεχόμενο