Ιχνηλατώντας την προσβασιμότητα. Μπορεί ο συμμαθητής μου με αμαξίδιο να έρθει στο σχολείο;

Ιχνηλατώντας την προσβασιμότητα. Μπορεί ο συμμαθητής μου με αμαξίδιο να έρθει στο σχολείο;

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Σχολικών Δραστηριότητων: “Ιχνηλατώντας την προσβασιμότητα. Μπορεί ο συμμαθητής μου με αμαξίδιο να έρθει στο σχολείο;” κατέγραψαν μέσω ειδικής εφαρμογής τη διαδρομή από το σπίτι τους μέχρι το σχολείο και φωτογράφησαν-σχολίασαν τα θετικά και αρνητικά σημεία αυτής. Στην συνέχεια μέσω του Maps Fields δημιούργησαν ψηφιακό χάρτη αποτυπώνοντας με κόκκινο τα αρνητικά και πράσινο τα θετικά σημεία πρόσβασης.

Δείτε το storymap : https://storymaps.arcgis.com/stories/79d18313f121486eaf6297d3d95ce1a8

Συμπληρωματικά πραγματοποιήσαμε και τη διαδρομή κέντρο πόλης-σχολείο σε συνεργασία με το σύλλογο “Περπατώ” ώστε να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι χρήστες αμαξιδίου. Τέλος συζητήσαμε τα συμπεράσματά μας.

Η πορεία του προγράμματος περιλάμβανε τα εξής στάδια:

  1. Επιλογή θέματος
  2. Συνεργασία μαθητών με τη χρήση της ειδικής εφαρμογής
  3. Ψηφιακή καταγραφή των θετικών και αρνητικών σημείων πρόσβασης στη διαδρομή σπίτι-σχολείο
  4. Ψηφιακή απεικόνιση σε χάρτη Maps Field
  5. Γνωριμία-συνεργασία με το Σύλλογο “Περπατώ” και κοινή εξόρμηση στην πόλη
  6. Ρεαλιστική απεικόνιση της διαδρομής από το κέντρο της πόλης προς το σχολείο συνοδεία των μαθητών του προγράμματος, δύο μελών του “Περπατώ” που είναι χρήστες αμαξιδίου, ψυχολόγου και κοινωνικών λειτουργών
  7. Καταγραφή θετικών και αρνητικών σημείων
  8. Σύνοψη συμπερασμάτων

Συνεργασίες:

Με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία (spotin) που λειτουργεί ως κόμβος για την προώθηση της καινοτομίας σε διάφορους τομείς δράσεις προς όφελος της κοινωνίας, η οποία μας στήριζε και μας καθοδηγούσε σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

Με τον σύλλογο Περπατώ του οποίου τα μέλη, χρήστες αμαξιδίου, μας συνόδευσαν στην βόλτα κέντρο πόλης- σχολείο και μας εξήγησαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή τους μετακίνηση.

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί του Εκπαιδευτικού Προγράμματος: Τσαρδακλής Αθανάσιος ΠΕ02, Παιδαράκη Κυριακίτσα ΠΕ02, Χατζηγιαννάκη Ελένη ΠΕ02

Μετάβαση στο περιεχόμενο