• 6.png
  • 8.png
  • 5.png
  • 1.png
  • 2.png
  • 10.png
  • 7.png
  • 9.png
  • 4.png
  • 11.png
  • 56.png
  • 3.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 13/10/2020,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας ?ε βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Ο Διευθυντής Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Επίσκεψη στην Ιατρική Σχολή του ΔΠΘ

Την Παρασκευή 28/2/2020 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη 23 μαθητών της Γ? Λυκείου (κλάδου Επιστήμες Υγείας) του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής, με 2 συνοδούς εκπαιδευτικούς (την κ Αθανασούλα Α. και την Μπολτσή Μ.), στην Ιατρική Σχολή του ΔΠΘ. Η επίσκεψη πραγματοποιείται τα τελευταία 5 έτη στα πλαίσια του μαθήματος της Βιολογίας από την κ Αικατερίνη Αθανασούλα, M.EdΒιολόγο ΠΕ04.04 σε συνεργασία με την κ Λαμπροπούλου Μαρία, Καθηγήτρια Ιστολογίας ? Εμβρυολογίας.

Οι μαθητές επισκέφτηκαν την Ιατρική σχολή του ΔΠΘ και συγκεκριμένα:

  1. Το εργαστήριο Ιστολογίας και Εμβρυολογίας με Διευθύντρια την κ Λαμπροπούλου Μαρία, όπου υποδέχτηκαν τους μαθητές οι κ. Βασιλική Παπαδάτου, κ Στυλιανός Τολόγκος και κ Τριαντάφυλλος Αλεξιάδης 
  2. Το εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής με Διευθυντή τον κ Ιωάννη Σεϊμένη, όπου υποδέχτηκε τους μαθητές ο κ Γεμουσακάκης.

iatriki 2

Στα πλαίσια της δράσης αρχικά πραγματοποιήθηκε μια ενημέρωση για την ειδικότητα του Ιατρού Παθολογοανατόμου και έπειτα ακολούθησε μια παρουσίαση του εργαστηρίου Ιστολογίας- Εμβρυολογίας. Συγκεκριμένα, ενημερώθηκαν οι μαθητές σχετικά με την διαδικασία που ακολουθείται όταν έχουν ένα δείγμα από βιοψία στο οποίο πρέπει να γίνει εργαστηριακή ανάλυση και τον τρόπο που δημιουργούν ένα μόνιμο παρασκεύασμα καθώς και για την «Ταχεία Βιοψία». Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν οι μαθητές για την μακροσκοπική παρατήρηση δειγμάτων φυσιολογικών εμβρύων σε διάφορα στάδια ανάπτυξης, αλλά και εμβρύων με γενετικές ανωμαλίες.
iatriki 1

Έπειτα, ακολούθησε μια παρουσίαση για τον τομέα της Ιατρικής Φυσικής όπου μετά από μια ιστορική αναδρομή στην «Ιπποκράτειο Θερμογραφία» και την «Iatrophysic» ενημερώθηκαν οι μαθητές για την χρησιμότητα των ακτινοφυσικών στα Νοσοκομεία.

iatriki 3

Ευχάριστη έκπληξη για τους μαθητές ήταν η παρουσία 3 φοιτητών του τμήματος που υπήρξαν μαθητές του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής. Συγκεκριμένα, με μεγάλη χαρά ήρθαν να μας συναντήσουν η κ Μεμέτ Εφέντη Γκιουλτζάν ?τεταρτοετής φοιτήτρια, ο κ Πετρόπουλος Κωνασταντίνος ? τριτοετής φοιτητής και ο κ Εμμανουήλ Βασίλειος ? δευτεροετής φοιτητής. Δόθηκε έτσι η ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους μαθητές, να καταθέσουν τη δική τους εμπειρία από τις Πανελλαδικές και να δώσουν τη δική τους οπτική για τη Σχολή τους.

iatriki 4

Οι μαθητές έμειναν απόλυτοι ικανοποιημένοι και γοητευμένοι από όσα είδαν και συζήτησαν στο τμήμα της Ιατρικής και φεύγοντας μας ευχαρίστησαν για την μοναδική εμπειρία που έζησαν.

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στα ΓΑΚ

Την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020, οι δύο ομάδες των μαθητών που συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Τοπική Ιστορία", με θέμα τη μετανάστευση στη Ροδόπη, Προφορική Ιστορία και το Φωτογραφικό αρχείο, επισκέφθηκαν τα ΓΑΚ Ροδόπης, αφού διέσχισαν την πόλη κάνοντας έναν ιστορικό περίπατο στα ίχνη της Βυζαντινής, Οθωμανικής και Νεότερης όψης της Κομοτηνής.

GAK3

 Στα Γενικά Αρχεία του Κράτους έγινε ενημέρωση για τα έγγραφα που φυλάσσονται εκεί από τον εξαιρετικά καταρτισμένο προϊστάμενο, κ. Παναγιώτη Κροκίδα.

GAK1

Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με την δράση και τις γνώσεις που αποκόμισαν, ώστε ζήτησαν να επαναληφθεί η επίσκεψη στα ΓΑΚ, για να δοκιμάσουν και την εμπειρία της έρευνας στον χώρο.

GAK2

Υπεύθυνες καθηγήτριες: Μαυρίδου Σουλτάνα, Μπολτσή Μαριάνα, Παρασκευά Ευσταθία και Χρηστέα Σταυρούλα

Εκπαιδευτική Επίσκεψη το 10ο Φεστιβάλ Βιομηχανικής Ρομποτικής

Στο πλαίσιο του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής, μαθητές της Α΄τάξης επισκέφτηκαν το 10ο Πανελλαδικό Φεστιβάλ Βιομηχανικής Ρομποτικής στο συνεδριακό κέντρο της Νέας Καρβάλης Καβάλας, ?Απόστολος Μαρδύρης? την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019.

10-festiva-4

Οι μαθητές ξεναγήθηκαν από εθελοντές φοιτητές στα περίπτερα της έκθεσης, γνώρισαν ?καινοτόμες? εργασίες μαθητών και φοιτητών, έμαθαν για τον τρόπο με τον οποίο κατασκευάστηκαν, το πως λειτουργούν αλλά και τι υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την υλοποίηση τους.

10-festiva-2

Οι εργασίες μαθητών και φοιτητών που παρουσιάστηκαν προσφέραν στους  μαθητές μας νέα ερεθίσματα και ιδέες στο χώρο της ρομποτικής με χρήση της τεχνολογίας arduino και όχι μόνο.

10-festiva-3

10-festiva-1

Επίσης, παρακολούθησαμε μια σύντομη ομιλία των διοργανωτών του φεστιβάλ, η οποία αφορούσε την εκπαιδευτική ρομποτική καθώς και την παρουσιάση των δυνατοτήτων του ρομπό ΝΑΟ που μας ενθουσίασε όλους.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΔΑΥ Αλεξανδρούπολης

Στο πλαίσιο του μαθήματος Δημιουργικές Ερευνητικές Εργασίες (Project) με τίτλο "Reduce-Reuse-Recycle", οι μαθητές των τμημάτων Β4 και Α3, με τους συνοδούς καθηγητές τους, επισκέφτηκαν το Κέντρο Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών (ΚΔΑΥ) στην Αλεξανδρούπολη την Δευτέρα 2/12/2019 και είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τις εγκαταστάσεις του ΚΔΑΥ, να γνωρίσουν τη διαδικασία της διαλογής των ανακυκλώσιμων υλικών από εξειδικευμένο προσωπικό του ΚΔΑΥ και να μιλήσουν και με τους υπευθύνους.

kday 1

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τους κανόνες Ασφάλειας και Υγειινής, δόθηκαν στους μαθητές μέσα ατομικής προστασίας (κράνη και μάσκες) και η ενημέρωση ξεκίνησε με τον υπεύθυνο έργου κ. Δεμερτζή έτοιμο να απάντησει στις ερωτήσεις μας. 

kday 4

Συνεχίσαμε με την ξενάγηση στον εξωτερικό χώρο περιμετρικά των εγκαταστάσων διαλογής ανακυκλώσιμων υλικών, κατά την οποία o κ. Δεμερτζής μας περιέγραψε βήμα προς βήμα τη διαδικασία διαλογής και δεματοποίσης των υλικών.

kday 3

Η ξενάγηση και ενημέρωση υπήρξε πολύ κατατοπιστική και ουσιαστική και οι μαθητές συγκέντρωσαν σημαντικές πληροφορίες και υλικό για την ερευνητική τους εργασία.

kday 5

Η επίσκεψη αυτή βασίζεται στις αρχές της βιωματικής μάθησης και αποτέλεσε εναλλακτική παιδαγωγική προσέγγιση στο πλαίσιο της οποίας οι μαθητές αποκόμισαν σημαντικά οφέλη με απώτερο στόχο τη διαμόρφωση ενεργών, δημοκρατικών και περιβαλλοντικά υπεύθυνων πολιτών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός του project: Βερρή Α. ΠΕ86.

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας

Την Τετάρτη 17 Απριλίου, μαθητές και μαθήτριες των τριών τμημάτων των Ανθρωπιστικών Σπουδών της Γ΄ τάξης του σχολείου μας, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς τους, επισκέφθηκαν το Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας του ΔΠΘ, στην Πανεπιστημιούπολη της πόλης μας, με σκοπό να ενημερωθούν για το πρόγραμμα σπουδών, τις προοπτικές που θα έχουν μετά τις σπουδές τους, αλλά και για να δουν από κοντά τους χώρους μελέτης των φοιτητών του τμήματος.

filologia

filologia2

Ψηφιακά Βοηθήματα

study4exams

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.