• 6.png
  • 3.png
  • 11.png
  • 2.png
  • 9.png
  • 56.png
  • 4.png
  • 1.png
  • 7.png
  • 5.png
  • 8.png
  • 10.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 13/10/2020,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας ?ε βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Ο Διευθυντής Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Ένας ξεχωριστός «Άλλος»

Εννιά μαθήτριες της Β' τάξης, μέλη της ομάδας του Λόγου-Αντιλόγου του σχολείου μας, υλοποίησαν δράση αφιερωμένη στα άτομα με αναπηρία. Η δράση αυτή, αφού προκρίθηκε σε επίπεδο περιφέρειας, παρουσιάστηκε σε διαδικτυακή ημερίδα που διοργάνωσε το υπουργείο Παιδείας με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ατόμων με αναπηρία ενώπιον της υφυπουργού κ. Ζαχαράκη.

Πρόκειται για ένα βίντεο στο οποίο παρουσιάζονται με αυτοβιογραφικό τρόπο 7 σημαντικές προσωπικότητες που παρά τις αδυναμίες τους μεγαλούργησαν και άφησαν το αποτύπωμά τους στην Ιστορία. Πρόκειται για τους: Λούντβιχ Βαν Μπετόβεν, Έλεν Κέλερ, Βίνσεντ Βαν Γκόγκ, Αϊνστάιν, Φρίντα Κάλο, Στίβεν Χώκινγκ και Μάρλα Ράνιαν.

AlbertEinstein2

Οι ιστορίες όλων αυτών των σπουδαίων ανθρώπων που παρουσίασαν οι μαθήτριες, όλοι τους άτομα με ειδικές δεξιότητες, άτομα που ακόμη και στις μέρες μας θα θεωρούνταν «παιδιά ενός κατώτερου θεού», μας διδάσκουν ότι η πίστη στην αξία και στο ταλέντο μας, η θέληση να παλεύουμε με τις σκιές και να βγαίνουμε νικητές στο παιχνίδι της ζωής, μας επιτρέπει να αποκτούμε το σεβασμό που μας αξίζει.

Το ηχηρό μήνυμα είναι ότι για να γεφυρωθεί το χάσμα και να επιτευχθεί η συνύπαρξη, πρέπει να κυριαρχεί ο αμοιβαίος σεβασμός και η αποδοχή. Γιατί τελικά η ευτυχία δεν προκύπτει από τη σύζευξη των ομοίων, αλλά από την ένωση διαφορετικών και ανεξάρτητων οντοτήτων, που όμως επιλέγουν να μοιραστούν ισότιμα τη ζωή.  

Ξεχωριστοί «Άλλοι» υπάρχουν γύρω μας, στο σπίτι μας, στη γειτονιά μας, στο σχολείο μας. Εμείς χρειάζεται απλά να δώσουμε ένα κομμάτι από τον εαυτό μας και την καρδιά μας για να τους «δούμε» και να τους πλησιάσουμε...

amea hmerida

Οι συντονίστριες Παιδαράκη Κυριακίτσα (ΠΕ02) και Σολωμού Ελένη (ΠΕ02) δήλωσαν ότι η δράση έχει ιδιαίτερη αξία αφενός γιατί προέρχεται από ένα Γενικό Λύκειο και αφετέρου γιατί έγινε μέσα στις σύγχρονες συνθήκες της τηλεκπαίδευσης.

Λογομαχίες: Συμμετοχή ή όχι στις Εκλογές

Την Πέμπτη 9 Μαϊου 2019, στη Λέσχη Κομοτηναίων, η ομάδα του Λόγου-Αντιλόγου του σχολείου μας συνεργάστηκε με το Europe Direct Κομοτηνής και συμμετείχε σε δράση που υλοποιήθηκε από τη System and G με την υποστήριξη του Κέντρου Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Νέων 2019, με θέμα "Η Δημοκρατία και Εγώ". Το Θέμα του debate ήταν: «Αξίζει τελικά να συμμετέχουμε στις εκλογικές διαδικασίες; Ή μήπως η απογοήτευση είναι δεδομένη και η αποχή η μόνη λύση;»

ekloges logos1

ekloges logos2

Στην ίδια δράση οι μαθητές συμμετείχαν και σε διαγωνισμό φωτογραφίας στο χώρο της Λέσχης Κομοτηναίων με θέμα: "Η Δημοκρατία που Βλέπω Καθημερινά".

ekloges logos3

Συμμετοχή στου Ε΄ Αγώνες Λόγου στο Κολέγιο Ανατόλια 15-17/3/2019

Το τριήμερο 15-17 Μαρτίου 2019 διεξήχθησαν στη Θεσ/νίκη, και συγκεκριμένα στο κολλέγιο Ανατόλια, οι Ε΄Αγώνες Λόγου. Στους αγώνες αυτούς συμμετείχαν 11 μαθητές του σχολέιου μας: 

Από τη Β΄τάξη οι μαθητές: Δουργουνάκη Ιωάννα, Κρυστάλλη Παναγιώτα, Κώστογλου Φώτης, Λαγάκης Στέφανος, Λόγου Παναγιώτης, Μαγκριώτη Γαβριέλλα, Πούλιου Θεοφανία, Τζίμου Μαρία, Τσακίρη Ειρήνη, Ωραιοπούλου Μαριλένα.

Από την Α΄τάξη η μαθήτρια: Μπακιρτζή Άρτεμη.

logos antilogos1

Αγωνίσματα στα οποία συμμετείχαν:

Αγώνισμα Διττών Λόγων: 
1η ομάδα: Κρυστάλλη Παναγιώτα, Πούλιου Θεοφανία, Μπακιρτζή Άρτεμη.

Αγώνισμα Προτρεπτικού Λόγου: Δουργουνάκη Ιωάννα, Μαγκριώτη Γαβριέλλα, Ωραιοπούλου Μαριλένα.

Αγώνισμα Εκφραστικής Ανάγνωσης: Πούλιου Θεοφανία(Σώπα, Αζίζ Νεσίν), Τζίμου Μαρία(Η γυναίκα της Ζάκυθος, Διονύσιος Σολωμός), Τσακίρη Ειρήνη(Ένας λόγος για τη μοναξιά, Λένα Παππά)  .

Αγώνισμα Αυθόρμητου Λόγου: Κώστογλου Φώτης, Λαγάκης Στέφανος, Λόγου Παναγιώτης.

logos antilogos4

Διακρίσεις

  1. Συγκεκριμένα, η ομάδα των Διττών Λόγων  κατέλαβε την 6η θέση ανάμεσα σε 34 ομάδες.
  2. Την 8η θέση στην Εκφραστική Ανάγνωση κατέλαβε η μαθήτρια Τζίμου Μαρία.
  3. Όλοι οι υπόλοιποι μαθητές συμμετείχαν με ήθος και αξιοπρέπεια καταλαμβάνοντας σημαντικές θέσεις στην τελική κατάταξη των αγωνισμάτων τους.

logos antilogos2

Την προετοιμασία των μαθητών ανέλαβαν οι καθηγήτριες: Παιδαράκη Κική, Σολωμού Λένα, Μαυρίδου Σταυρούλα.

logos antilogos6

Το πρόγραμμα αυτή τη χρονιά ήταν διασχολικό σε συνεργασία με το 1ο ΓΕΛ Κομοτηνής. Στην φωτογραφία: μαθητές και εκπαιδευτικοί του 3ου και του 1ου ΓΕΛ Κομοτηνής στο προαύλιο του Κολεγίου Ανατόλια.

Μαθητική δράση με θέμα «Τεχνητή Νοημοσύνη: Φίλος ή Εχθρός;»

Την Τετάρτη 6 Μαρτίου μαθητές του σχολείου μας, από την ομάδα Λόγου-Αντίλογου και των τμημάτων Εφαρμογών Πληροφορικής συμμετείχαν  με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς στη δράση με θέμα «Τεχνητή Νοημοσύνη: Φίλος ή Εχθρός;».

POSTER

Η δράση οργανώθηκε από το Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct Κομοτηνής, την συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου κλάδου Πληροφορικής του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Α.Μ.Θ. Γλυκερία Φωτιάδου και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης, σε συνεργασία με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης - Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, το TechLab Xanthi και το Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου με Μηχανές του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής (ΤΕΙ ΑΜΘ), με τη βοήθεια του ρομπότ ΝΑΟ.

AI5

Οι μαθητές ενημερώθηκαν για την εξέλιξη της ρομποτικής και της τεχνητής νοημοσύνης, τις επιπτώσεις που θα υπάρξουν στην εργασία, προβληματίστηκαν για ζητήματα ηθικής και δεοντολογίας, σχέσεων ανθρώπων και μηχανών, με σκοπό να αποκτήσουν μια κριτική ματιά απέναντι στα παραπάνω επίκαιρα θέματα.

AI1

Στο πλαίσιο της δράσης, έγινε η προβολή του βραβευμένου ντοκιμαντέρ για την τεχνητή νοημοσύνη «More Human than Human» των Τόμι Παλότα και Φέμκε Γουόλτινγκ, μία παραγωγή της Kouzi Productions.

Σε δεύτερη φάση οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και συμμετείχαν σε εργαστήρια ρομποτικής και σε στρογγυλές τράπεζες συζήτησης.

AI8

 

AI6

Ενώ στο τέλος οι μαθητές των ομάδων αντιλογίας του 1ου και 3ου ΓΕΛ  ?λογομάχησαν? επιχειρηματολογώντας υπέρ και κατά της Τεχνητής Νοημοσύνης.

AI4

Οι ομάδες του 1ου και 3ου ΓΕΛ που συμμετείχαν στον αγώνα λόγου:

omades-logou-antilogou1

Οι Συντελεστές της Δράσης και οι υπεύθυνοι καθηγητές του προγράμματος:

omades-logou-antilogou

Από αριστερά: Λίλα Μπούζγα, Γλυκερία Φωτιάδου, Λουίζα Σαλτσίδου, Μπάμπης Καραγεωργίου, Δημήτρης Τζελέπης, Κική Παιδαράκη, Λένα Σολωμού, Ανδρονίκη Βερρή,  Σταυρούλα Μαυρίδου.

Ψηφιακά Βοηθήματα

study4exams

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.