• 56.png
  • 10.png
  • 4.png
  • 6.png
  • 3.png
  • 2.png
  • 11.png
  • 9.png
  • 8.png
  • 5.png
  • 7.png
  • 1.png
Το σχολείο μας

 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής! Ο ιστότοπος αυτός δημιουργήθηκε και δημοσιεύθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-14, με σκοπό την ενημέρωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, την ανάδειξη της καθημερινότητας του σχολείου μας και την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της σχολική μας ζωής.

Το σχολείο μας βρίσκεται στη βορειοδυτική άκρη της πόλης στην οδό Φιλίππου 33, αποτελείται από δύο κτίρια και τον αύλειο χώρο του. Το κτίριο εγκαινιάστηκε το 1980 όπου και στεγαζόταν το Τεχνικό Λύκειο Κομοτηνής, αργότερα το Πολυκλαδικό Λύκειο και σήμερα λειτουργεί ως το 3ο Γενικό Λύκειο της πόλης, φιλοξενώντας στους χώρους του το Εσπερινό Γυμνάσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο Κομοτηνής.

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης Εικόνας του Σχολείου κατά το Σχολικό Έτος 2013-14

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ενημερωθείτε για ό,τι αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις στην ιστοσελίδα μας από το κεντρικό μενού Μαθητές>Πανελλαδικές εξετάσεις  ή από το μενού αριστεράΜαθήματα > Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ωράριο Λειτουργίας Σχολείου

 

1η

8.15  -  9.00

2η

9.05  -  9.50

3η

10.00  -  10.45

4η

10.55  -  11.40

5η

11.50  -  12.35

6η

12.40  -  13.25

7η

13.30  -  14.10

Ώρες Ενημέρωσης Γονέων

Αγαπητοί γονείς,

Στην παρακάτω κατάσταση αναγράφονται οι ημέρες και ώρες, σύμφωνα με το τελευταίο ωρολόγιο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 13/10/2020,  κατά τις οποίες οι καθηγητές του σχολείου μπορούν να σας ενημερώσουν για την επίδοση του παιδιού σας.

Παρακαλούμε, για τη δική σας διευκόλυνση και εξυπηρέτηση, να προγραμματίσετε την ενημέρωσή σας ?ε βάση τα στοιχεία της κατάστασης αυτής.

Ο Διευθυντής Νικόλαος Φωτιάδης

Μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ 3780/Β/8-9-2020) που αφορά την λειτουργία των όλων των εκπαιδευτικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-21, εν συντομία ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.....α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων, β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου, γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,.... Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθλησης.

Άρθρο 5
Λειτουργία κυλικείων και χώρων σίτισης - κυρώσεις
γ) Η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό κατά τη διάρκεια της εργασίας στο κυλικείο (προετοιμασία ή διανομή προϊόντων) είναι υποχρεωτική.
δ) Τα κυλικεία των σχολείων πρέπει να διαθέτουν μόνο τρόφιμα και υγρά που είναι συσκευασμένα ή έχουν ετοιμαστεί από το κυλικείο πριν την ώρα διάθεσής τους σε ατομικές συσκευασίες που προστατεύονται από κατάλληλο υλικό.
ε) Οι μαθητές πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον ενάμισι (1,5) μέτρου κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (προτείνεται σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις).
στ) Στις ειδικές περιπτώσεις που η τήρηση αποστάσεων σε κυλικεία εξωτερικών χώρων μεταξύ των μαθητών κατά την αναμονή δεν είναι δυνατή, η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι απαραίτητη. Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας.

Άρθρο 6
Γενικά μέτρα προστασίας
1.Τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους της σχολικής μονάδας συστήνεται η τήρηση των μέγιστων δυνατών αποστάσεων μεταξύ όλων των προσώπων, ήτοι μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, λοιπού προσωπικού και επισκεπτών.
2.Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο των σχολικών μονάδων πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των σχολικών αιθουσών. 
4.Προτείνεται η συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
5.Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες. Προβλέπεται καθαρισμός των παιχνιδιών μετά από κάθε χρήση, ενώ δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο σχολείο παιχνίδια από το σπίτι.
6.Το μάθημα της Πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση. Σε περιπτώσεις χρήσης μουσικών οργάνων είναι υποχρεωτικός ο καθαρισμός μετά από κάθε χρήση.
7.Συστήνεται οι αίθουσες διδασκαλίας να χρησιμοποιούνται όσο είναι δυνατόν, αποκλειστικά από συγκεκριμένο τμήμα μαθητών, ώστε να είναι μειωμένες οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού μεταξύ των τμημάτων. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση αίθουσας από περισσότερα τμήματα, όπως η αίθουσα Πληροφορικής ή τα εργαστήρια, συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε κάθε σχολική μονάδα, από το προσωπικό του σχολείου ορίζεται υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Επιμόρφωση στις Νέες Τεχνολογίες με Erasmus+ στο Δουβλίνο

Ομάδα καθηγητών του σχολείου μας ταξίδεψε από τις 6/10/2019 έως τις 13/10/2019 στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας στο πλαίσιο της κινητικότητας εκπαιδευτικών σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης(Erasmus+, δράση KA1, Κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης) προκειμένου να επιμορφωθεί πάνω στις νέες τεχνολογίες και την αξιοποίησή τους στη διδακτική πρακτική.

Την ομάδα αποτελούσαν: ο Νικόλαος Φωτιάδης, μαθηματικός και διευθυντής του σχολείου, ο Ανδρέας Λύκος, μαθηματικός, η Παρασκευά Ευσταθία, φιλόλογος και η Κική Παιδαράκη, επίσης φιλόλογος. Υπεύθυνος οργανισμός διαχείρισης του σχεδίου συνολικά είναι η ΔΔΕ Ροδόπης, ενώ τα σχολεία που συμμετέχουν είναι το 4ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, το 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής και το ΓΕΛΔΕ Σαπών.

KA1

Το σχέδιο δράσης έχει γενικό τίτλο «Θέτοντας τα θεμέλια για μια νέα προοπτική στα σχολεία της ΔΔΕ Ροδόπης: Για μια καινοτόμο, χωρίς αποκλεισμούς και βασισμένη σε αξίες εκπαίδευση» και έχει διάρκεια  από 01-09-2019 έως 31/08/2020. 

Δύο ήταν οι βασικοί άξονες της επιμόρφωσης που διοργανώθηκε από τον φορέα Europass, Teacher Academy και παρακολούθησε η ομάδα του 3ου ΓΕΛ: α) The Best Social Media and Web Solutions for your Classroom και β) Microsoft for Education: Powerful Tools to Create, Share and Inspire. Η επιμόρφωση αυτή όχι μόνο παρείχε τα εργαλεία για την ενίσχυση των εκπαιδευτικών στον δύσκολο ρόλο της διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων, αλλά έδωσε και την ευκαιρία αλληλογνωριμίας και ανταλλαγής απόψεων με συναδέλφους από άλλες χώρες της Ευρώπης.

Στιγμές από την επιμόρφωση και το ταξίδι στο Δουβλίνο: https://el.padlet.com/kpaidaraki/8vd8siiyx7q2

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Γίνομαι Πρεσβευτής: Συμμετέχω στο Μοντέλο Ηνωμένων Εθνών

Λίγα Λόγια για το Μοντέλο Ηνωμένων Εθνών «MUNISS 2016»

Το Μοντέλο Ηνωμένων Εθνών (επίσης γνωστό ως «Μοντέλο UN» ή απλά "MUN") είναι ένα εκπαιδευτικό συνέδριο - προσομοίωση των οργάνων και των εργασιών του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Σε αυτό οι συμμετέχοντες μαθητές αναλαμβάνουν το ρόλο διπλωματών διαφόρων κρατών-μελών του ΟΗΕ, ερευνούν τα διεθνή ζητήματα της επικαιρότητας και στα πλαίσια των επιτροπών και οργάνων του ΟΗΕ, δημιουργούν συμμαχίες και προτείνουν λύσεις με μορφή "ψηφισμάτων". Η θεμελιώδης ιδέα του Μοντέλου Ηνωμένων Εθνών είναι ότι «η πολιτική δραστηριότητα πρέπει να βιώνεται και όχι μόνο να παρατηρείται».

Κατά τη διάρκεια ενός συνεδρίου του Μοντέλου Ηνωμένων Εθνών, οι μαθητές αναλαμβάνουν ρόλους ως ξένοι διπλωμάτες και συμμετέχουν σε μια συνεδρία προσομοίωσης ενός διακυβερνητικού οργανισμού (IGO). Οι συμμετέχοντες ερευνούν μια χώρα, αναλαμβάνουν έναν ρόλο διπλωμάτη, διερευνούν διεθνή θέματα, συνεξετάζουν, μελετούν, συμβουλεύονται και κατόπιν αναπτύσσουν λύσεις σε παγκόσμια ζητήματα. Κατά τη διάρκεια μιας προσομοίωσης πρέπει να εφαρμόσουν μια ποικιλία μεθόδων επικοινωνίας και ικανοτήτων κριτικής σκέψης για να υπερασπιστούν και να προωθήσουν τις πολιτικές της χώρας τους.

 http://www.muniss.net/wp-content/uploads/2015/03/MUNISS-Website-Logo11.png

Η επίσημη ιστοσελίδα του προγράμματος  http://www.muniss.net/about/muniss/

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα 2015-16

Τη σχολική χρονιά 2015-16 θα υλοποιηθεί  το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα:"Γίνομαι πρεσβευτής - Συμμετέχω στο Μονέλο Ηνωμένων Εθνών MUSISS 2016" με υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Κρυωνίδη Δ. ΠΕ13  και την κα. Πιπερούδη Στ. ΠΕ06. Αριθμός συμμετεχόντων μαθητών από την Α' και Β΄τάξη: 20

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/13/United_Nations_Members.svg/280px-United_Nations_Members.svg.png

Ψηφιακά Βοηθήματα

study4exams

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Με χρήση του mouse: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και κυλήστε το ροδάκι του mouse για μεγέθυνση ή σμίκρυνση.

Με χρήση του πληκτρολογίου: Πατήστε το πλήκτρο Ctrl και το πλήκτρο (+) για Μεγέθυνση ή το πλήκτρο Ctrl και (-) για σμίκρυνση.